Ziołowe suplementy dla układu pokarmowego.

fitoterapiaUtrzymanie zdrowej i szczupłej sylwetki jest w zasadzie stosunkowo proste. Jedyne o czym należy pamiętać to kwestia tego, iż żywność złej jakości będzie nam w tym celu przeszkadzać. Mówiąc żywność złej jakości mamy na myśli przede wszystkim produkty wysoce przetworzone, o nikłej wartości odżywczej, zawierające zupełnie niepotrzebnie zbyt duże ilości kalorii. Prawda jest tez taka, iż to nie białka czy też tłuszcze będą nas tuczyć. Największym wrogiem są węglowodany a w szczególności cukry proste, które bardzo szybko dostają się do krwiobiegu. W wyniku tego stężenie cukru we krwi wzrasta, dając nam uczucie sytości. Bardzo szybko jednakże spada do poziomu wprost proporcjonalnego do poziomu wzrostu, skutkiem czego odczuwamy wilczy apetyt. Warto więc przyjrzeć się swojej diecie, bowiem bez zmiany nawyków, nawet najlepsze ziołowe suplementy dla układu pokarmowego na niewiele się zdadzą.

Dobra jakość naszego jedzenia.

Jak już wspomnieliśmy, kluczową kwestią będzie tutaj jakość spożywanych przez nas posiłków. Chodzi o to, abyśmy zjadali jak najbardziej zbilansowane posiłki, o odpowiednich zawartościach białek, tłuszczy i węglowodanów. Będzie to zdrowe i bezpieczne dla naszego organizmu. Nadmierna zawartość węglowodanów prowadzi nie tylko do szybkiego uczucia głodu. Bardziej istotne jest z naszego punktu widzenia to, iż nadmiar energii musi zostać gdzieś spożytkowany. Skoro jednak nie wykonujemy żadnego, intensywnego wysiłku fizycznego, nasz organizm nie potrzebuje takich ilości energii. Magazynuje ją więc na potem w postaci tłuszczu. Problem jest taki, iż aby tę energię z tłuszczu odzyskać trzeba o wiele większego wysiłku, niż żeby spalić energię z cukrów, która nie została przekształcona w tłuszcz. Jednym słowem, aby spalić nadmierną tkankę tłuszczową trzeba będzie solidnie popracować na siłowni, bowiem w innym wypadku, niestety nie będzie to możliwe do osiągnięcia.

Jak osiągnąć lepsze efekty?

Oczywiście przede wszystkim, zmieniając nawyki żywieniowe. Należy z diety wyeliminować żywność wysoce przetworzoną, oraz wszelkiej maści Fast foody. Tego typu posiłki, zawierają tzw. puste kalorie, które może i wypełnią nasz żołądek, niemniej jednak nie niosą za sobą żadnej konkretnej własności odżywczej. Zdecydowanie lepiej jest w tym przypadku postawić na produkty zdrowe, nieprzetworzone. Czyli warzywa, nasiona, orzechy. Wszystko to, co możemy jeść bez konieczności poddawania tego obróbce termicznej. Warto podkreślić, iż na przykład gotowana marchewka już będzie diametralnie podnosić poziom cukru, podczas gdy ta sama marchewka ale surowa, nie stanowi dla nas większego zagrożenia. Warto tutaj na przykład wykorzystać odpowiednie, ziołowe suplementy dla układu pokarmowego, które przyczynią się do poprawy trawienia, oraz uregulują nasz metabolizm. Jest to bardzo ważne w procesie utrzymania prawidłowej wagi i sylwetki. Jednym słowem przede wszystkim, zależy to od nas samych i naszych nawyków żywieniowych.

Kontynuuj czytanie » || Napisał dnia: 29.09.19. || Tagi:, , , , ||

Comments are closed.